wtorek, 18 grudnia 2012

Makijaże sylwestrowe

Niedługo zaczyna się okres sylwestrowo - karnawałowy, więc chciałabym przedstawić kilka makijaży, które ostatnio wykonałam, a które może kogoś zainspirują. Na obu moje rzęsy są przedłużone i zagęszczone przy użyciu metody Blink & Go (Lets Go).

Pierwszy makijaż jest wyrazisty ale nie ekstrawagancki, w kolorach zgaszonej śliwki z dodatkiem czerni.
Kolor w odcieniu śliwki świetnie pasuje zielonym oczom, ale sprawdzi się również przy innym odcieniu tęczówki.



1. Podkład Bourjois, Healthy Mix, Serum Gel Foundation (Podkład w żelu) nr 52
2. Korektor, Rimmel Match Perfection 030 Classic Beige
3. Baza pod cienie  Maybelline, Color Tattoo 24Hr (Kremowo - żelowy cień do powiek) 45 Infinite White
4. Cienie do powiek: Sephora nr 25 porcelain (cien bazowy)
5. Loreal ColorAppeal Platinum 153 Metal Plum
6. Czarny cień Sleek do zaznaczenia zewnętrznego kącika
7. Pigment z Inglota nr 22- fiolet ze złotymi drobinami, na środek powieki
8. Inglot czarna kredka do oczu na linii wodnej
9. Bronzer Ziemia Egipska Lavertu nr 3
10. Szminka Maybelline nr 735 Crispy Cookie
11. Kryolan transparent Puder TL 9
12. Jako róż cień z Bikor o nr B106- rewelacyjny kolor  i wielofunkcyjny kosmetyk



Drugi makijaż jest ekspresyjny i intensywny - zdecydowanie dla Pań, które nie boją się ryzyka.
Kolor niebieski  wręcz granatowy najbardziej  sprawdzi się przy brązowych oczach.



1. Podkład Bourjois, Healthy Mix, Serum Gel Foundation (Podkład w żelu) nr 52
2.  Korektor, Rimmel Match Perfection 030 Classic Beige
3. Baza pod cienie  Maybelline, Color Tattoo 24Hr (Kremowo - żelowy cień do powiek) 45 Infinite White
4. Cienie do powiek: Sefora nr 25 porcelain, użyłam go do roztarcia granic i na łuku brwiowym
5.Cienie Bikor nr 08 użyłam wszystkich czterech kolorów
6. Pigment z Inglota nr 32, niebiesko-granatowy na środek powieki
7. Inglot czarna kredka do oczu na linii wodnej  
8. Błyszczyk do ust My  Secret Star Gloss nr 411 (tani a dobry)
9. Kryolan transparent Puder TL 9
10. Róż w kremie Inglot nr 80
Uznałam, że tak intensywny makijaż oczu nie potrzebuje bronzera, jedynie różu i błyszczyka w naturalnym odcieniu.

Mam nadzieje, że spodobają się Państwu moje propozycje makijażu sylwestrowego. Wkrótce zamieszczę kolejne :-)




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz