sobota, 7 grudnia 2013

Claudia i Marcin



Z dużym opóźnieniem pragnę podzielić się zdjęciami z sesji, która odbyła się w dolinie dolomitowej w Bytomiu. Miejsce po starych wyrobiskach dolomitu i innych kruszców, podobno srebra.  Myślę, że jest to fajne miejsce na piesze wędrówki i spotkanie trochę natury w wielkiej aglomeracji. Spokój zakłócają niestety wszędobylskie motory i inne hałaśliwe ustrojstwa. Za to słońce nas rozpieszczało w ten dzień, pogoda była rewelacyjna!! Danusia miała koncepcje ostrej trochę niegrzecznej sesji w skórach i ciężkich butach. Ja pomyślałam o tym, ze można jeszcze wykorzystać ostatni skrawek jesieni i zrobić sesje w swetrach, ale żeby nie było zbyt oczywiście wybrałam kolor szaro - srebrny zamiast oklepanych beżo-brązów. Myślę, że dało to super efekt w połączaniu z tłem ziemi w kolorze pomarańczowo-rdzawym.

Fotograf: Danuta Chmielewska
Modelka: Claudia
Model: Marcin
Makijaż i Włosy: Barbara Bonus
Stylizacja: Agnieszka Bączek



1. Stylizacja na  rockowo. Sukienka mojego projektu i wykonania. W sumie to udrapowane w odpowiedni sposób materiały.

















2. Skóry i pazury a raczej łańcuch. Claudia zazwyczaj delikatna daje radę. Marcin jej nie ustępuje :-)














3. Istny kameleon sukienka wzięta "na wypadek" super wkomponowała się w kolor skał :-)







4. No i ostatnia stylizacja, która przyznam szczerze najbardziej przypadła mi do gustu ze względu na kontrasty pomiędzy ubraniami i tłem. Zmieniliśmy miejsce i ziemia miała zupełnie inny kolor, bogaty i intensywny taki jaki sobie wyobrażałam  przeglądając zdjęcia z tego miejsca. Niestety niektóre  kamienie w miejscach po starych wyrobiskach miały bardziej sprany kolor, ale jest to chyba zależne od wilgotności i nasłonecznienia w danym dniu.















Ubrań nie będę opisywała, bo jest to istny miks rzeczy wyjętych z szafy, pożyczonych od przyjaciółki. Buty należą do modela i modelki i parę innych rzeczy też. Innych grzechów nie pamiętam ;-)
Pozdrawiam
Aga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz